I skolan

Hejhopp gummisnopp. På lunchen drog jag till tandläkaren och sedan hem en stund. Gick även ut på en lunchprommis med hundarna mina. Värsta skönt! Nu är jag iallafall tillbaka i skolan. Sitter ute i sofforna med Elin och Dennis. Elin sitter och snackar med sina polare på facebook och snackar islandshästar medans Dennis sitter och ritar av oss i paint. Herregud, om jag blir ful kommer jag mörda honom!! Säger bara det.

Efter skolan ska jag ner till stan och träffa Emelie. Gissa om jag har saknat henne nu när hon har varit borta i USA i flera veckor?


Kommentarer
Postat av: emelie

men gissa om jag har saknat dig då! för mycket

2011-05-06 @ 22:48:07
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0