Jag som hade tänkt lägga mig tidigt ikväll men se på klockan! Ajaj..

Jag kom precis hem från Skutskärs crossbana med pappa. Vi var där i fyra timmar. SWEET! Så man kan väl förstå att vi är trötta nu! Hehe.

Iallafall så sitter jag och äter paj just nu, ska snart hoppa in i durren för att sedan planera lite vad man ska ha på sig imorgon kväll. Det som händer imorgon har jag sett fram emot hela veckan så det ska bli väldigt roligt! Men herregud, nu får jag sluta skriva. Jag har ju en del saker jag måste hinna med ikväll!


Den här bilden är från idag. Jag tog nästan bilden i farten för jag livrädd att deras mamma skulle komma och hacka mig i huvudet eller något. Haha! Men som tur var gjorde hon inte det.

Om jag inte är för trött när jag är klar med allt tänker jag nog bjussa på fler bilder från idag. Fast min pappa är inte så bra med kameran men vissa vart helt okej faktiskt! Toodles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0