Laugh-Cry-Repeat


Tjenamors! Sitter i ett grupprum och jobbar på min "Drömaffär" med Mohamed och Dennis. Jag är typ klar medans resten har en del jobb kvar, how sweet va?

Jag slutar iallfall om en halvtimme ungefär. Då drar jag ner till stan och träffar Linn en snabbis. Sen ska jag hem! Ikväll blir jag hemma med mamma och pappa för dem sa att dem ska köpa hem kinamat. Då lär man ju stanna hemma och äta det tänkte jag. Haha! Jag kommer nog inte heller orka göra något mer idag heller tror jag. Är  ju helt slut efter dagens idrottspass.. Så ja, denna fredag ska jag spendera hemma i sängen med mig själv. Sovandes. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Mohamed

Duktig du

2011-05-13 @ 14:33:28
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0