MÅNDAG

Just nu hade det varit väldigt skönt att få slänga i sig en chipspåse eller två. Men nej. Vi har INGET snacks hemma. Inget alls. Eller jo, äckligt godis från påsk och kakor. Men hur äckligt är inte det då? Aja. Det är väl ändå dags för mig att lägga mig snart, är sjukt trött! 

Idag hade jag en riktig kass dag, så morgondagen kan bara bli bättre! Skönt. Imorgon efter skolan ska jag iväg och rida. Woho. Jag är riktigt tagg på det eftersom jag trivs väldigt bra med folket i stallet och med såklart själva hästen, Skorpan. Jag tänkte gå till en ridbana med henne och göra lite övningar. Lite dressyr sådär. Eller så rider jag bara ut en långsväng i skogen? Hm, vi får se hur jag gör. Det kommer bli bra vilket fall!

Kommentarer
Postat av: emelie

waaaaa, det är lilla gubben x2!!!

2011-05-03 @ 15:57:53
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Diddi

En (tvè) riktiga "Lilla Gubben" hàstar!!! Gud sè sòta!

2011-05-05 @ 14:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0