ONSDAG

Idag hade vi nationella i engelska. Jag har ingen aning om hur det gick så det får vi väl se senare antar jag! Vi fick senare sluta tidigare från matten med Roger. Hur skönt? Jag drog hem och sov några timmar. Verkligen behövda sovtimmar också för den delen. Nu har jag precis käkat och ska strax iväg till stallet. Woop. Ikväll händer det ingenting mer än att jag ska fortsätta med mitt slutprojekt som jag har i Bransch- och produktkunskap. Jag tycker verkligen om den här uppgiften så det är bara kul att jobba med den, fast det jobbigaste är att den är huuur stor som helst så det tar jättelång tid! Jag vill ju att allt ska vara perfekt såklart, så därför tar den en sån stor plats. Suck, jag orkar egentligen inte, men vad gör man då?!

Ojoj, nu börjar tiden rinna ut! Nu lär jag skynda på mig ridkläderna för att sedan åka och rida Skorpish. Jag vill ju inte det ska bli allt för mörkt när jag är ute och rider, duh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0