SKAKAR

Va nej jag har inte pluggat något hårt ikväll jag ä. Nej har bara kokat ihop 1 400 ord i ett arbete bara. Och är jag klar dårå tror ni? Nej, men nästan. Jag dör. Jag skakar....! Mina fingrar har haft värsta hettan den här kvällen. Har skrivit på mitt skolarbete som fan! Duktigt gjort av mig tycker jag! Hihi. Fast nu är jag helt slut. Mina fingrar skakar. Haha. Så nu är det stopp för idag. Det blir bara slarvfel nu när jag skriver för jag orkar inte lyfta mina händer något mer. Heh.

Men snart så, snart freeeeedom! Det är bara det här arbetet som ska in innan den 22:a, sen hoppas jag iallafall på att vi inte har så många fler arbeten i skolan. Kanska några små. Hur skönt är inte det då? Jävligt skönt ska ni veta! Jävligt skönt.


Kommentarer
Postat av: linn

självklart ;)

2011-05-13 @ 12:48:32
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0