SKJUT MIG.

Hej jag är arg. Ända sedan klockan tre idag har jag gått runt i träningskläder och försökt motivera mig själv till att sticka ut och springa. Men vet ni vad? Det går inte. Vad jag än gör för att få mig taggad så går det inte. När jag ställer mig vid dörren för att gå ut börjar mina ben att skaka av rädsla. 

Varför jag inte kan gå ut är för att jag tror att jag kommer träffa på en orm. Vilket jag ALLTID gör så varför chansa.

Jag vill ju ut och träna för sjuttsingen, men hur ska jag kunna lura mig själv? Jag kan ju inte bara passa på att springa när det regnar heller, haha.. Det jobbigaste är ju att jag bor ju på en plats där det inte alls är mycket trafik, eller hus. Så jag gissar väl på att det är här ormarna trivs som bäst.

Så snälla hjälp mig här. Jag kan ju för fan inte leva pga. dem! Ormar förstör precis allt.

Nej nu ska jag äta gräddglass och tycka synd om mig själv. Tarzan.

ps. Jag lära ta bort den tidigare inlägget "100 frågor" för det inlägget råkade visst ta upp hela bloggsidan! Haha sorry.


Kommentarer
Postat av: Diddi

det àr inte sè bra fòr dina knàn men det du kan gòra àr att springa typ pè cykelbanan, mot Furuviks hèllet. det àr stòrre risk att du tràffar pè ormar pè skogs stigar och OM de skulle vara pè cykelvàgen sè ser du dem tidigare och kan dè vànda om.

Det beror pè vad du har fòr skor hjàrtat. Du riskerar att fòrstòra knàna pè asfalten.

2011-05-24 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0