TJOCKFIA

Tjenamors mina små kycklingar. Jag ligger just nu i min säng med värsta fullproppade magen.  Jag slängde nyss i mig en stor brugare och pommes! Mums. Det jobbigaste är att jag inte orkar röra på mig nu. Haha!

Anyway. Idag efter skolan drog jag och mötte upp Emelie på hennes skola. Vi träffade senare Linn på stan som följde med oss och käka på waynes. Sen strosa vi runt på stan tills det var dags att dra hem. Jag bytte bara om till varmare kläder när jag kom hem, sen drog jag och pappa iväg till Skutskär för att kolla på enduro. Kom kanske hem för en timme sen. Men ja, gissa om jag är helt slut nu!

Jag hade planer på att sticka ut och springa idag också, men tyvärr räckte inte tiden åt. Men imorgon ska vi göra det på idrotten iallafall. Vi har först konditionstest på 3 km och sen orientering på det. Sweet.

Nej men vet ni vad. Nu ska jag rulla in till badrummet och borsta tänderna för att sedan sova. Jag är för fullproppad och lat för att orka duscha. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0