TRÖTT


Känner att jag verkligen inte har sovit ut den här helgen! Så snälla ge mig en dag till tack.

Nu är jag iallafall hemma efter helgens bravader! Jag har haft det riktigt trevligt men jag är just nu hur trött som helst så jag tänkte göra denna söndagskväll tidig. Så man orkar med morgondagen dvs, för imorgon efter skolan ska jag och mamma iväg och tävla agility med våran hund igen! Fatta hur kul? Jag och mamma ska även den här tävlingen dela upp våra klasser. Hon tar agilityklassen som är lite lugnare än hoppklassen. Och jag tar hopp som det är lite mer spring i. 

Fast tävlingen imorgon är dock på hemmaplan så vi behöver inte stressa lika mycket som vi gjorde sist då den var i Hofors. När vi skulle till Hofors förra veckan åkte vi fel väg, så vi vart helt galna på varandra, men som tur var hittade vi klubben tillslut. Skönt det!

Kommentarer
Postat av: linn

hahahah jaruuuu....

nja, eric eller irland skulle ha vunnit :(

2011-05-15 @ 22:35:50
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0