Från och med du, f*ck u.


Ligger i min säng nu och är helt jävla slut. Vilken helg! Det har varit fullt ös hela tiden så nu är det bara skönt att få ligga stilla och vara för mig själv. Jag skulle vilja se en film innan jag lägger mig, men jag kommer nog somna vilken minut som helst faktiskt så det är väl ingen ide. Hehe.

Imorgon är det skolan som gäller. Helt ok faktiskt. Sen vill jag ju hinna träffa Emelie också, som är nykommen hem från kära USA. Klippa mitt hår skulle också sitta fint, för det ser hemskt ut just nu.. Men frågan är om jag vågar göra det på något annat ställe än People? För om jag ska dit lär jag ju boka mycket tidigare. För jag vill ju helst bli klippt nu. Haha, vilken jobbig situation det här blev! Men aja, vi får se hur det blir. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0