Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt tänkte ut en dialog mellan oss och allt

Idag när jag var nere på stan hittade jag lite grejer! Tycker jag är värd dem efter att ha sprungit som en tok på orientereingen i skolan idag. Hehe. På vägen hem från Högskolan där vi höll till skakade mina ben och armar som aldrig förr. Jag trodde jag skulle vikas ihop och bara falla när jag tog ett steg till. Men som tur var gjorde jag inte det.

Iallafall så hade jag det väldigt trevligt med Moberg på stan idag.

Nej nu ska jag återvända till lite mer Prison Break-tittande för att sedan somna om. Woho. Det duggar ute så det låter sådär härligt när regnet slår på plåttaket. Mysigt! Alltså passade den här kvällen perfekt till att bara stanna hemma idag. Sikket flyt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0