"Lak, Jalla allihopa! Kan ni höra oss ropa?! yaooo"


Sitter och väntar på att nedladdningen av filmerna "Speed" ska bli klara! Haha. Jag tänkte att det är just dem filmerna jag vill hinna se(igen) innan världen går under imorgon. Nej skämt åsido. Men jag vill ändå se dem. Utifall att. Jag vet att jag har sett ettan förut, många gånger, den är ju en riktig klassiker! Men tvåan är jag lite osäker på om jag har sett eller inte, så den filmen har jag faktiskt höga förväntningar på.
 
Ikväll stannade jag hemma. Ångrar lite nu faktiskt att jag inte hängde med på grillkvällen men det gör inget eftersom jag hade det lika trevligt med Frida! Vi var ute och gick i nästan två timmar i H-by. Vi tog en liten catch-up eftersom det var så längesen vi träffades. Så det var bara roligt det! Men nu är jag hemma ensam igen, och har så otroligt tråkigt! Hjälp.

Skitsamma. Ska väl gå och lägga mig snart antar jag, har ju inget annat för mig..?

Imorgon bitti blir det upp tidigt och iväg till Skutskär där det kommer vara tävlingar hela dagen! Ska dock bara titta. Och äta hamburgare. Åh vad jag älskar att käka en hamburgare där borta. Det liksom hör till.. Hamburgare, en kall cola och crosstittande! Det är fan paradiset. IIH LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: linn

taack ;D

ja vi måste åka på antingen de eller folkrace nån helg framöver, folkrace är fan också aaaaskul att kolla på! :D

2011-05-21 @ 00:20:01
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0