ÄNTLIGEN HELG!

Idag på idrotten då vi hade orientering sprang jag och Lisa runt vid högskolan och svarade på några frågor som vi fick av läraren.

Det var frågor som man skulle kunna googla men jag och Lisa var så duktiga så vi sprang runt och löste frågorna på det sättet istället.

Vi kämpade och kämpade och under hela den tiden vi sprang tänkte vi på det pris man skulle få när man vann av Danne. En varsin glass stog på spel. Och det var ju såklart det bästa priset man kunde tänka sig eftersom det var så varmt ute!

När vi kom in i mål(om hopp av att vi skulle vinna)så vart vi så arga och besvikna när vi såg att tre killar i våran klass redan var i mål. Bajs tänkte vi, men en andra plats var väl helt okej det med! Men ni anar inte hur förbannade vi blev när vi inte vann!! Här hade vi liksom sprungit runt i halva Gävle medans dem säkert hade suttit på en bänk hela lektionen och googlat fram svaren på deras mobiler.

Jag känner på mig att jag och Lisa kommer vara förbannade på det här i flera veckor, hahaha, bara för att vi inte vann. Snacka om dåliga förlorare!

Nej nu ska jag dra iväg och göra annat! Tarzan.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-20 @ 21:24:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0