Gårdagens..

Det här inlägget skulle egentligen ha publicerats igår kväll. Runt klockan åtta men tyvärr hade det inte gjort det.. Så jag visar det nu istället! Så kom ihåg det, det är inte dagens utan gårdagens!

Dagens låt: Dominos.
Dagens dusch: Gjordes alldeles nyss! Och usch så skönt det var att bli av med all sand man fick på sig idag under crosstävlingarna.
Dagens frisyr: Inget märkvärdigt. Hade utsläppt hår och luva på mig idag! Nu är det blött efter att ha tvättat det.
Dagens smink: Mascara, puder..
Dagens händelse: Har varit flaggvakt i Skutskär. Jag hade den bästa posten också för den delen, och hade solen på mig hela dagen. Så nu har man fått lite färg också, sweet.
Dagens planer: Var ju då att vara flagg. Nu ska jag snart möta upp Linn!
Dagens vill ha: Muskler.
Dagens saknad: Diddi!!!
Dagens drog: Cola.
Dagens tråkigaste: Väntan mellan åken, och att det damma så jäkligt.
Dagens finaste: Tvåan! Så vacker..
Dagens måste: Städa, men det är redan gjort nu satt!
Dagens dricka: Cola. Drack typ tre burkar idag, hur gott?
Dagens köp: Den efterlängtade hamburgaren och kall cola!
Dagens mat: HAMBURGARE.
Dagens sjuka: Max.
Dagens kärlek: Tvåan på Yamman!
Dagens mående: Trött men lycklig.


Kommentarer
Postat av: Diddi

SAKNAR DIG !!! Love

2011-05-24 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0