SÖNDAG



Denna vackra söndag spenderade jag med min pappa ute i Skutskärs crossbana. I fem långa timmar. Banan var slagig och uppkörd så det var ganska svårt att köra idag men det gick dock mycket bättre att köra idag än vad det har gjort alla andra gånger den här veckan.

Idag vågade jag också köra mycket mer eftersom jag nu äntligen har börjat kommit ifunn med hojen min.

Precis innan jag tänkte avrunda dagens körning åkte jag omkull. Det var nog både av utmattning och av stress eftersom jag hade några bakom mig. Iallafall så skärde jag upp armen när jag vurpa, det gjorde så sjukt ont så det inte är sant.. Såret är ganska stort och ser hemskt ut. Fyfan. Men som tur är vart såret inte smutsigt så jag slipper göra rent det med sånt där äckligt medel iallafall. Skönt!

Men ni ska veta att det var ett rent helvete när jag duscha!! Haha. Speciellt när några strålar råkade komma åt såret.

Ajaj. Men jag ska inte klaga. Det är väl smällen man får ta när man kör cross helt enkelt.

Men bortom såret och vurpan så har den här söndagen varit helt perfekt! Älskart.


Kommentarer
Postat av: emelie

hahah tack söt :D

aaaaaaaaj, det lät inte skönt!

2011-05-29 @ 22:56:15
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Diddi

NO COMMENT !!!

2011-05-30 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0