Tävling på g!

Om två veckor ska jag och Ludde iväg och tävla agility! Vi har inte tränat på kanske en månad nu så jag är riktigt taggad på att börja köra igen. Så ja, vi lär väl kanske åka in till klubben i helgen för att få in känslan lite mer innan vi tävlar.
Sen blir det nog vila fram till tävlingsdagen. Vart vi ska vara säger jag inte förren den dagen är kommen. För jag vill inte att någon ska komma dit och kolla. Haha, för då kommer jag skita på mig av nervösitet. Det är första gången vi tävlar i en annan stad iallafall. Värsta coolt.
  
Nu ska jag(läs;måste) städa mitt rum för det ser verkligen hemskt ut. Lite äckligt faktiskt! Sen när blev det såhär stökigt förresten? Jag har det alltid städat i mitt rum, hela min övervåning också för den delen, men nu i några veckor har jag inte orkat tagit reda efter mig lika mycket. Hehe. Såå just nu ligger det klähögar på golvet tillsammans med äcklig disk som är några dagar gamla. Haha. Bra jobbat Sofia. Är det ens lagligt det här? Att ha det så här stökigt?! Aja, tarzan på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0