'Cause it's a bitter world and I'd rather dream

Yey det är varmt ute! Eller ja varmt är det väl inte, men det är iallafall bättre väder än vad dem andra dagarna den här veckan har varit! Skönt. Vad händer ikväll då? Jo jag ska träffa Bella, Cicci, Linn och Emelie på stan! Sen får vi se vad som händer. 

Imorgon ska jag iallafall upp tidigt för att ha städdag på hundklubben med resten av alla medlemmar. Blir trevligt det. 

Vore inte helt fel att se ut såhär btw. Äckliga Sverige är för kallt, buhu. Så färgen man fick under påskveckan har försvunnit helt nu, suck. Här bjuder jag er iallafall på en bild som är från min bästa sommar någonsin. Italien 2010, jag kommer inte glömma dig! 

Kommentarer
Postat av: Diddi

AMORE !!! Min bàsta sommar ocksè!

2011-05-09 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0