STÄDDAG UTE PÅ HUNDKLUBBEN

Idag har jag varit ute och städat på brukshundklubben med mamma och resten av alla tanter och gubbar som brukar träna deras hundar tillsammans med oss. Vi är så många som är medlemmar så det var riktigt tråkigt att se att det bara var jag, mamma och några gamlingar(40+) som bryr sig som våran kära klubb idag. Idioter kan man ju tycka. Men nu är våran hundklubb ren iallafall. Wei.

Jag har spolat rent agilitytunnlar och städat hela hinderförrådet. Jobbigt! Men som belöning fick jag med mig ett par vinylskivor som vi skulle ha slängt annars. I höst ska jag göra om mitt rum, eller ja bygga ut, och då ska jag ha en stor hylla längs väggen där jag kommer ha vinylskivor ställda. Jag ser det här framför mig och det kommer bli gör bra. Lovar. Lite Peyton Sawyer stil sådär, hur galet?!

Senare idag tänkte jag åka till hästen min, träna lite från marken med henne. Eftersom jag lär börja med lite respektträning nu när hon inte lyssnar på mig. Den jävlen, haha nej jag skojar.. Men det får bli imorgonkväll istället. För jag har inte det tålamod man måste ha för att kunna arbete med henne just nu..
 
Snodde bilderna från Emelie. Dem är från igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0